Take me out to the ball game! - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Bas Dohmen - WaarBenJij.nu Take me out to the ball game! - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Bas Dohmen - WaarBenJij.nu

Take me out to the ball game!

Door: Basje

Blijf op de hoogte en volg Bas

23 Juli 2008 | Verenigde Staten, Berkeley

Afgelopen zaterdag was er weer een fijn tripje georganiseerd naar Sacramento de hoofdstad van California. s’Morgens vroeg stond de bus al op ons te wachten en kregen we een fijn lunch pakketje mee voor onderweg. Gedurende deze prachtige busrit hebben we mogen genieten van de echte Californische omgeving. Na 2 uurtjes kwamen we aan op de plaats van bestemming: the State Capital of California. Arnold was er helaas niet, dus dat was wel jammer. Maar het was toch wel een zeer indrukwekkend gebouwtje waar dan ook heel wat mooie fotootjes zijn geschoten ;) . De beloofde reisgids die ons door de stad zou leiden was er niet door een of andere miscommunicatie. Niet getreurd! Dat betekende weer wat extra tijd in het pretpark: Raging Waters! Nou… het klonk wat sjieker dan dat het er uit zag. Een klein verouderd waterpretparkje waar ik toch wel wat meer van had verwacht. Maar door het ontzettende lekkere weer (zo tegen de 40 graden) kon er nog lekker in het water gedobberd worden… en dat hebben we dan ook gedaan! s’Avonds ging ons programma gewoon weer verder en moest er luxe gedineerd worden! Het exclusieve restaurant LIME voldeed aan onze eisen en ik moet zeggen dat het een zeer goede keus was. Nu vragen julliej je natuurlijk af waarom het verhaaltje Take me out to the ball game heet! … Nou gisteravond gingen we met weer een paar mensen naar een baseball game San fransico Giants vs Washington Nationals .. Hoe Amerikaans! Daar hoorde natuurlijk ook een Hotdog bij… Wedstrijdje duurde 3 uur dus op een gegeven moment begon het wel een beetje saai te worden, maar het was wel leuk om eens mee gemaakt te hebben! En natuurlijk hadden we gewonnen met .. jawel .. 6-3! Deze week staat er niets op het programma en neem ik me een weekendje vrij om me voor te bereiden op de midterm van volgende week … me roommate is dan naar Las Vegas dus dan heb ik het lekker rustig en de hele kamer voor mij alleen .. hoe relax!

Arrividetjee!

Groetjezzz

Basje

  • 24 Juli 2008 - 07:02

    Mike:

    Ey Basje! leuk verhaaltje!. 3 uur is behoorlijk lang zeg voor een wedstrijdje baseball :S.. maar ach wel leuk om gezien te hebben!.. Ik geloof dat je het nog steeds wel naar je zin hebt daar he?!.. ben trots op je en wacht vol verwachting op het volgende verhaaltje! x je broer

  • 26 Juli 2008 - 19:41

    Iris:

    Basjeeee:D
    Leuke foto;)
    Ik neem dus aan dat het nog een leuke avond is geworden?
    Nja, geniet van je vrije dagen en HEEEEEL veel succes met je midterms!!!
    kuss

  • 30 Juli 2008 - 08:00

    Mike:

    He broertje, komt er weer eens een nieuw verhaaltje? Ik wacht vol spanning op al je avonturen! hou van je! x Mike

  • 30 Juli 2008 - 08:04

    Kirsty:

    Heeey basje,

    het heeft lang geduurd maar ik heb eindelijk je site weer teruggevonden haha!:P
    Net weer even je verhaaltjes gelezen en je foto´s bekeken! Nice, Nice!! Klinkt echt Super! Genieten he!
    Zoen Kirsty

  • 04 Augustus 2008 - 14:53

    Pap En Mam:

    He die Bassie. Hoe was LA. Vanavond op MSN?

  • 05 Augustus 2008 - 12:07

    Pap En Mam:

    Bazzie, zet je die foto's van je cadillac er op? Zijn benieuwd.
    Liefs en dikke zoen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Berkeley

Mijn eerste reis

Studiereis

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2008

Laatste berichtje uit Berkeley!

05 Augustus 2008

Roadtrip!

23 Juli 2008

Take me out to the ball game!

20 Juli 2008

Dagje Fietsen!

13 Juli 2008

WEEK NR. 1
Bas

Studiereis

Actief sinds 15 Juni 2008
Verslag gelezen: 513
Totaal aantal bezoekers 34238

Voorgaande reizen:

06 Juli 2008 - 16 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: