California Here I Come!!! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Bas Dohmen - WaarBenJij.nu California Here I Come!!! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Bas Dohmen - WaarBenJij.nu

California Here I Come!!!

Door: Basje

Blijf op de hoogte en volg Bas

05 Juli 2008 | Nederland, Brunssum

Morgen om 11 uur is het eindelijk zover en zit ik in het vliegtuig op weg naar San Fransisco van waar ik de trein naar Berkeley pak. Daar zal ik de komende 6 weken op het strand zitten, mooie meiden kijken, plezier hebben … en ojah niet te vergeten studeren. Paar maanden geleden kwam ik op het idee om een zomercursus te gaan doen. Na allerlei opties doorgenomen te hebben leek UCB mij de universiteit die de grootste uitdaging voor mij biedt. Na contact opgenomen te hebben met LUC Registration Center die deze universiteit vertegenwoordigt voor Nederlandse studenten ging de inschrijving vrij eenvoudig. De formulieren die ik nodig had kreeg ik door hun thuis gezonden en met alle vragen kon ik bij hen terecht. Ik vlieg met KLM vanuit schiphol rechtstreeks, dus hoef niet over te stappen wat natuurlijk wel lekker gemakkelijk is maar dan ook wat kost. Vandaag had ik de koffer helemaal ingepakt, alle formulieren bij elkaar gezocht en nu maar hopen niets vergeten te zijn (wat waarschijnlijk niet het geval zal zijn). Mijn familie heb ik deze week al hojuh gezegd en van mijn vrienden zal ik vanavond afscheid nemen, het is immers toch een heel tijdje 6 weken. Als alles goed gaat dan zal ik morgen mijn tweede berichtje achterlaten alleen dan vanuit Berkeley. Ik kijk er enorm naar uit!
Tot morgen dan ;)
Basje



  • 30 Juni 2008 - 16:54

    Mike:

    Ey broertje! het eerste berichtje is van mij he .. in ieder geval heel veel plezier bij het vliegen volgende week! Hou van je, je broer

  • 05 Juli 2008 - 20:47

    Mike:

    Ey broertje, veel plezier de komende dagen. Ik hoop dat je dit hier een beetje bij zal houden..en dan het liefst met wat minder spelfouten dan in je 1e berichtje ;).. Goede reis morgen! Hou van je, Mike

  • 06 Juli 2008 - 11:18

    Pap Mam En Sanne:

    Zijn op terugreis bij Mikkie.Vandaar dit berichtje.
    We hebben je zien opstijgen in dat dikke vliegtuig en hopen dat je een hele goede reis zult hebben. Pas goed op jezelf en we horen van je.
    Liefs van ons allemaal

  • 08 Juli 2008 - 06:03

    Mike:

    Ey broertje, kun je wellicht eens iets laten horen?.. is wel zo sociaal ten opzichte van de mensen die thuis in Nederland zitten he! Knuffel je broer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Brunssum

Mijn eerste reis

Studiereis

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2008

Laatste berichtje uit Berkeley!

05 Augustus 2008

Roadtrip!

23 Juli 2008

Take me out to the ball game!

20 Juli 2008

Dagje Fietsen!

13 Juli 2008

WEEK NR. 1
Bas

Studiereis

Actief sinds 15 Juni 2008
Verslag gelezen: 529
Totaal aantal bezoekers 34267

Voorgaande reizen:

06 Juli 2008 - 16 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: