Laatste berichtje uit Berkeley! - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Bas Dohmen - WaarBenJij.nu Laatste berichtje uit Berkeley! - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Bas Dohmen - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje uit Berkeley!

Door: Basje

Blijf op de hoogte en volg Bas

15 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Berkeley

Dit is dan mijn laatste berichtje uit Berkeley! Heb de afgelopen week hard gestudeerd, omdat ik mijn final exam had vandaag. Na alles honderden keren door te hebben gelezen hoop ik dat ik het goed gemaakt heb. Gelukkig had ik vorig weekendje nog tijd om leuke dingen te doen en dat heb ik dan ook gedaan ;). Zaterdag was ik de berg opgelopen hier op de campus wat wel een flinke wandeling was. Allemaal research gebouwtjes die midden in een natuur gebied liggen heeft wel wat bijzonders. Natuurlijk ook wat mooie fotootjes genomen op de top waar je een prachtig uitzicht hebt over Berkeley (met in de verte San Francisco). Op de terugweg was ik toch even gaan kijken of het mogelijk was het stadion in te komen. Met wat geluk binnengekomen en wat bordjes met verboden toegang te hebben geweigerd was het toch gelukt. Er was net een training bezig dus was erg vet om te zien hoe dat er aan toeging. Maar na 5 minuten kwam de security al aan ( opaatje van 65 :P), maar na gezellig gepraat te hebben mocht hij ons wel en konden we blijven zitten. We gingen daarna door om te gaan kijken bij the Greek Theater (ook in dezelfde straat als I-House). Waar net een concert ging beginnen toen we er langs liepen. Bandjes zoals: slightly stupid and peppers .. speelden .. nja nooit van gehoord maar toch maar kaartjes gekocht (we hadden gehoord dat er veel mooie meiden binnen waren :D). Een mix van reggae met metal (vrij apart) en omringd met allemaal mensen die knetter stoned waren. Kortom erg leuk om meegemaakt te hebben. Vandaag afscheid genomen van veel mensen! In 6 weekjes heel wat nieuwe vakantie adresjes erbij verzameld! Morgen vroeg uitchecken en dan vertrekt mijn vliegtuigje om 3 uur ’s middags. En dan reis ik 9 uur de toekomst in en kom ik om half 11 ’s morgen aan in ons kikkerlandje.

Cheers!

• 04 September 2008 - 08:10

Bente:

Volgens mij heb je het echt super gehad basje! goeie vlucht
    xx

• 04 September 2008 - 08:11

B:

moest nog een vraagteken acdhter :P